czwartek 14 Gru 2017

REGULAMIN RAJDU HARDEGO 2013

XXVII RAJD PIESZY

SZLAKAMI WALK ODDZIAŁU „HARDEGO”

27.09.2013 r.

 

1. Organizator

 ·        Oddział PTTK im. Aleksandra Janowskiego w Olkuszu

 2. Współorganizator

 ·        Urząd Gminy Klucze 

·        Koło Grodzkie PTTK Olkusz 

·        Koło PTTK w Kluczach 

·        GOK w Kluczach 

3. Cel

·        Poznanie miejsc upamiętniających walkę Polaków o wyzwolenie narodowe 

·        Uczczenie 74 rocznicy wybuchu II wojny światowej 

·        Rok 2013 „Rokiem Powstania Styczniowego” 

·        Poznanie piękna Wyżyny Krakowsko – Częstochowskiej 

·        Poznanie kultury, historii i zabytków regionu

·        27.09 2013 r. Światowy Dzień Turystyki

4. Termin i miejsce

 Rajd indywidualny odbędzie się dnia 27.09.2013 r. (piątek)  bez względu na warunki atmosferyczne.

 5. Warunki uczestnictwa

 ·        W Rajdzie mogą brać udział zorganizowane drużyny minimum 

 5-cio, maksimum 10-cio osobowe + 1 opiekun, które zgłoszą swój udział (wypełniona karta zgłoszeniowa) w terminie do dnia 17.09.2013. 

·        Przyjmowanie zgłoszeń wraz z wpłatą w siedzibie PTTK Olkusz, Rynek 20 od 11 - 17.09.2012 r. w godz. 9:00 - 16:00 

·        Kierownikiem (opiekunem) drużyny musi być osoba pełnoletnia 

·        Każda osoba winna być ubrana i wyposażona turystycznie –  drużyna w apteczkę, mapę i kompas. 

·        Za okazaniem karty startowej (potwierdzonej z miejsca startu) grupa otrzymuje znaczek rajdowy i talon na grochówkę. 

6. Przebieg i tras Rajdu 

Dnia 27.09.2013 (Piątek)

 ·        zbiórka drużyn o godz. 8.00 – 9.00– wymarsz na dowolną trasę do Jaroszowca

·        TRASA: Olkusz – Rabsztyn szlak czerwony, Rabsztyn – Czarny Las szlak zielony rowerowy, Czarny Las – Jaroszowiec szlak czerwony rowerowy

·        TRASA: Bydlin - Cieślin – Golczowice szlak czerwony,  Golczowice – Jaroszowiec szlak żółty.

·        TRASA: Klucze – Jaroszowiec szlak żółty

·     przybycie na metę pod  Dom Kultury w Jaroszowcu

      godz. 11.00 -11.30

·        godz.11.00 – konkurencje rajdowe (wiedzy, sprawnościowe)

·     godz. 13:00 – msza święta polowa

·        godz. 13.45 – wystąpienia gości, ogłoszenie wyników konkursów, rozdanie nagród

·        godz. 14.15 – posiłek

·        godz. 15:00 – zakończenie Rajdu

 7. Obowiązki uczestników

 ·        Przestrzeganie karty i regulaminu turysty

·        Posiadanie dowodu tożsamości

·        Przestrzeganie zarządzeń i poleceń kierownictwa Rajdu

·         Zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu

·         Odpowiedzialni za młodzież są opiekunowie 

8. Sprawy różne

 ·        Wpisowe do Rajdu: 

        - 10 zł -  za wpisowe (kwota nie podlega zwrotowi)

·        Organizator w ramach wpisowego zapewnia: znaczek, dyplom dla drużyny, grochówkę,  upominki dla zwycięzców w poszczególnych konkursach i konkurencjach  

Uwaga:

grupa otrzymuje znaczek rajdowy i talon na grochówkę za okazaniem  karty startowej potwierdzonej z miejsca startu

·        Organizator nie ubezpiecza uczestników Rajdu, omawiani ubezpieczają się we własnym zakresie 

·        Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatorów Rajdu 

·        Organizator nie zapewnia na trasach rajdu obsługi przewodnickiej

·        Organizator nie zapewnia transportu powrotnego po zakończeniu Rajdu

 

PTTK o/Olkusz
Rynek 20
32-300 Olkusz

tel./fax 32 643 42 27
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Muzeum
tel. 32 643 42 27

-------------------------------------------------------------------------------------